niedziela, 12 stycznia 2014

Zimowa kartka

Kartkę wykonałem i zgłosiłem na Wyzwanie #18  bloga sklepu  "Stempell & Kartoon". Temat: "HU HU HA! Zima nie jest taka zła + media. Wyzwanie trwa do 31 stycznia br.

Link do wyzwania TUTAJ.

Zadanie polegało na wykonaniu pracy o tematyce zimowej z zastosowaniem przynajmniej jednego, dowolnego medium. 

  • MEDIUM: Warstwa biało - błękitna została wykonana z użyciem farb akrylowych i płytki "Gelli Plate". Papier, który dzięki temu powstał częściowo pokryłem gesso . Następnie odcisnąłem w mokym gesso stemple z motywami płatków śniegu. Najniższa warstwa wykonana jest z jednego z papierów "Winter is comming" - UHK Gallery - zakupionego w sklepie "Stempell &Kartoon".

  • Wykończenie stanowią "beermatowe" śnieżynki ze sklepu "Stempell &Kartoon" ( TUTAJ i TUTAJ ) pokryte gesso, perłowe półperełki i guzik. Do postrzenia brzegów papieru użyłem tuszu "Distress Ink" - kolor: frayed burlap.

  • Dopełnieniem jest napis: "Niech Cię zima się nie ima ..." w końcu miało być zimowo : ).

Pozdrawiam "Organizatorów Wyzwania"  i wszystkich biorących udział w zabawie!

MAX






6 komentarzy: