poniedziałek, 6 stycznia 2014

Świąteczne - trochę poświątecznie

Witam wszystkich , którzy tutaj dotarli!


W pierwszym poście przedstawiam podsumowanie wykonanych przeze mnie kartek świątecznych - grudzień 2013r.


  • Na początek trzy kartki w stylu vintage.  Zdjęcia trochę z odblaskiem, bo kartki fotografowałem już oprawione w celofan (przygotowane na kiermasz przedświąteczny w pewnej szkole). Kartki są "warstwowe", ale przeznaczone do wysłania w kopercie, tradycyjnie pocztą - więc są trochę płaskie.

  • Kilka "prostych i szybkich" kartek z choinkami i elementami świątecznymi...

  


  • Kwadratowa kartka vintage. Tło stanowi wykonany przeze mnie papier, do zrobienia którego wykorzystałem farby akrylowe i płytkę żelową "Gelli Plate". Użyłem gotowych elementów z beermaty.  Gwiazdka z suszonej skórki pomarańczowej. Na środku transfer z aniołkiem. Miało być distress ...




Pozdrawiam wszystkich odwiedzających!
MAX


3 komentarze:

  1. Kartki są świetne !!
    Ładnie wykonane i na fajnych papierkach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne klimatyczne kartki :) Sporo tego Ci się uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń