niedziela, 2 lutego 2014

Tag z rudzikiem

Na początku bardzo dziękuję za wpisy pod poprzednim postem i pozdrawiam wszystkich odwiedzających oraz komentujących mojego bloga.
A teraz coś o mojej nowej pracy - tagu z "ptactwem" w wiosennym klimacie. Powstał na "#9 wyzwanie mapkowe w Namaste" TUTAJ.


Bazę taga stanowi  tekturka z beermaty spryskana mgiełkami.



Na środku obrazek z rudzikiem
Dodatki: róże, gałązki, półperły, koronka bawełniana, wstążki, sznurek.




Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)

MAX



10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tymi gałązkami, pasują do ptaszka :-))) I kolejne świetne tło :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca! Pięknie skomponowana! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Namaste!

    OdpowiedzUsuń
  3. jest cudny!!!:):)....kocham rudziki:):) rewelacyjne tło....no i co mogę jeszcze napisać?... dziękuje za udział w wyzwaniu Namaste:)
    ps:...przez chwile serce mi zamarło....jak przeczytałam Max...mam przyjaciela, który ma ksywkę Max/Maxon i długo się nie odzywa.....i się zdziwiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki za sympatyczny komentarz.
      PS: Nie używałem nigdy formy Maxon - więc chodzi na pweno o inną osobę - Pozdrawiam :) MAX

      Usuń
    2. no i szkoda...:(...on dodatkowo jest miłośnikiem Mietka Szcześniaka:)....ale i tak miło cie poznać:)

      Usuń
    3. Mnie także miło, ... i też lubię Mietka Szcześniaka :)

      Usuń
  4. Rewelacyjny tag!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Namaste.

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha... Max, to może jednak ty, a nic nie wiesz?:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. :))genialny tag, zapraszam do obserwowania mojego bloga:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. "kupuję" wszystko co ma ptaszka! ...

    hmm, w szerszym kontekście trochę dziwnie to zabrzmiało... ;-D

    OdpowiedzUsuń