wtorek, 19 lipca 2016

Tag z aniołkiem


Witam!

Na tagu, którą dziś prezentuję 
pojawiły się kwiaty wykonane stemplami Heartfelt Creations
"Arianna Blooms Cling Stamp Set".
Wycinałem je ręcznie, a nie wykrojnikami.
Myślę jednak, że nie wyszło najgorzej ;)

W środkach wkleiłem złote mikrokulki.
Papier, z którego wykonane są kwiaty,
to odbitka  farbami akrylowymi na płytce Gelli Plate.
Ramkę wyciąłem wykrojnikiem "Fleur de Lis Squares" - Spellbinders.
Zabarwiona jest markerami akwarelowymi  z dużą ilością wody. 
Podobnie wykonane jest tło taga, na które nakleiłem
papier bibułkowy z motywem pisma.
***
Pozdrawiam
MAX :)

4 komentarze:

  1. Absolutely gorgeous Tag... I love the flowers and the colours you have used... Thank you so much for entering our challenge over at Creative Artiste Mixed Media Challenge Blog, we hope to see you join in again...

    Hugs Rhonda DT & Owner
    http://creativeartistemixedmedia.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Great tag - lots of lovely details and colours. Thank you for joining us at Creative Artiste this week. Judy DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny tag, piękne kolory. Dziękuję za udział w mojej zabawye. Już dzisiaj życzę powodzenia. Trzymam kciuki :)) Dzisiaj kolejna odsłona kolorowych przydasi. Pozdrawiam :)I zapraszam do mnie nie tylko w czasie trwania zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. prawie vintage ale nie do końca... :-)

    OdpowiedzUsuń