niedziela, 29 marca 2015

Kolejne, dwie wielkanocne (3)...


Witam!

Prezentuję dziś dwie, kolejne kartki wielkanocne. 
Trochę pobawiłem się stylami i wyszedł mi (jak to nazwałem):
"kolorowy vintage w stylu sweet" :))))
Oczywiście wszelkie klasyfikacje są dodatkową, umowną sprawą .
Najważniejsze jest to, że robieni kartek sprawia mi 
duuuużą przyjemność, 
więc co tam klasyfikacje... :)))

Wracając do dzisiejszych prac...
Kojarzą mi się trochę z okładkami starych książek dla dzieci.

Tak wyglądają obie razem:


A teraz osobno
... pierwsza...



...i druga...



Prace zgłaszam na:

*


***

Pozdrawiam w niedzielne popołudnie...

MAX :)


5 komentarzy:

  1. Fantastic Max! I really love how you did the background, what a wonderful look! I just love the little chick, how adorable! Wonderful Easter cards! hugs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. heh, czyli niniejszym wynalazłeś nowy styl! ;-P
    ja też uważam, że najważniejszy jest "fun" :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie kartki są świetne !!!
    Nie tracisz czasu w działaniu i tworzeniu kartek ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, karteczki takie kolorowe i radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zanim przeczytałam komentarz - pierwsze skojarzenie - jak u "Dzieci z Bullerbyn" -dobra kreska i przenikające się kolory.
    Świetne są.

    OdpowiedzUsuń