wtorek, 7 czerwca 2016

Rdza, balon i ...wąsy / Rust, balloon and a mustache ...



Witam!

Jak widzicie, na moim blogu następna praca z "zardzewiałej" serii... ;)
Stylistyka w klimatach początku XX wieku.
Efekt rdzy uzyskałem dzięki
 farbie Rusty Paper (Viva Decor), tuszom distress i cynamonowi.
Stempel, to "Around the World'' Crafy Individuals.
Do ozdobienia pracy użyłem również elementów metalowych:
strzała, narożnik, ćwieki. 
Pochodzą ze sklepu: Retro Kraft Shop
W tle oraz pod stemplem
 odbitki  farbą akrylową na płytce Gelli Plate.

7 komentarzy:

  1. Męska praca, podoba mi się! Na papierach z UHK - jak moja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca. Szczególnie zaciekawił mnie ten cynamon do uzyskania efektu rdzy ...
    czy możesz nam zdradzić coś więcej?
    Dziękuje za udział w Wyzwaniu RKS
    "Retromania 16". Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
      Napisałem na priv.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Aw, such a gorgeous photograph - and you have framed it so very beautifully! A fantastic steampunk card! Thank you so much for sharing it with us at SanDee&amelie's Steampunk Challenges!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, how wonderful, many thanks for playing with us at SanDee&amelie's Steampunk Challenges!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, takie rdzawe, brudne kolory to jest coś to tygryski lubią najbardziej. :) Dzięki za udział w Retromanii i steampunkowym wyzwaniu SanDee&amelie's!

    OdpowiedzUsuń