piątek, 12 września 2014

1, 2, 3 ... tag z sercem...

Witam!

W dzisiejszym poście przedstawiam tag wykonany 

jako wrześniowe zdanie  w ramach TAGs Fun 2014.
W pracy należało użyć:
jednej tekturki (u mnie: sześciokąty z beermaty),
dwóch preparatów mix mediowych -
(u mnie: gesso, UTEE Clear, tusze Distress Ink - frayed buralp i scattered straw)
trzech papierów (tylko UHK Gallery) -
użyłem: 
My Dear Watson "Alibi", 
My Dear Watson "Innocent", 
Winter is Comming: "Dream of Spring".
Grafikę z sercem vintage znalazłem tutaj.
Serce pokryte jest na gorąco warstwą bezbarwnego UTEE.
Pozdrawiam
MAX :)


12 komentarzy:

  1. Świetny! Ma to "coś"!. Pozdrawiam Krzysiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. This is fantastic Max! I love how you popped everything up on foam dots, it really gives your tag so much dimension! Love all your stamps too! hugs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie poradziłaś z zadaniem .Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. cytat w połączeniu z tym organem trochę chirurgiczny :-)
    i niepokojący...

    ale wykonanie jak zawsze - klasa

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. :) drastycznie, ale fachowo :)

    OdpowiedzUsuń